Förkyld!

Usch så förkyld jag har blivit! Boo!! Det är bland det värsta jag vet, ögonen bara rinner och det gör ont i halsen och allt, blä! Tummen ner för det!

I helgen har vi ju haft alla discon, det har gått bra, men vi ska nog ha ett till för att tömma vårt lager på chips och popcorn som är över :) Men mig gör det då ingenting, blir ju bara ännu mer money ;)

Imorgon är det måndag igen. Helgen går alldeles för fort, speciellt med tanke på att jag inte hunnit färdigt allt jag skulle ha hunnit. Finns en risk att min psykologirapport ska vara inne imorgon, den är inte klar kan jag ju säga. Jag har skrivit himla mycket, men det är tjorvigare än vad jag trodde. Jag skriver om psykoser, och det finns ju hur många olika som helst.. Någon som kan någonting om psykoser?  :)

Nu ska jag sova, mitt huvud sprängs snart! Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Du kan få det för 300 =)

Jag står för frakt

2010-04-19 @ 21:14:58
URL: http://welcometoemmi.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv, Hej!=)

Jag skickade mejl åt dig igår =) om du inte fått de så hör av dig!

Har lite andra grejjer jag ska skicka iväg så jag vill helst samfrakta! Och jag blir väldigt glad om du är snabb på att svara + lägga in pengar, ju fortare kommer den iväg;)

kramkram/sanna

2010-04-20 @ 15:02:17
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/
Postat av: Emmi

vill du ha håret? =)

2010-04-20 @ 21:00:26
URL: http://welcometoemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0