Fredag

Godmorgon :) Jag och mamma kom nyss hem från en långpromenad och ska snart äta frukost. Sen ska jag iväg på gymmet, vadå träningsnarkoman? Sen ska jag hem på en gång igen för då kommer min söta lillasyster hem, har inte träffat henne på en vecka! Gud så tråkigt det varit utan henne! Buuu!! Också ska hon bort igen och sova hos mormor och morfar hela helgen...

Sen ikväll så ska Emil och jag ha fest hos Emil :) Det ska bli kul. Undrar hur länge jag håller med tanke på att jag varit uppe sen klockan 7? Vi får se ;)

Imorgon ska jag upp i skaplig tid för då ska vi hålla i ett kalas igen, harjag förberett någonting? Nej... Tssh! Men det ska bli kul. Barnkalasen är roligare än discona ändå. Inte lika mycket stök ;) Jag får väl se till att vara fräsch imorgon så jag klarar ljudnivån :)

Vad ska man säga? Jag har lärt henne allt jag kan :) Stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0