Mycket nytt

Fortfarande förkyld men på bättringsvägen! Och på bra humör! Det har varit toppenväder idag, så glaggarna har åkt på och jag och älsklingen köpte vår första kulglass för iår ;) Mums! Daim och Hallonsobét ;D Sen så har jag köpt mig en kavaj till studenten, den var jätte fin, söt liksom. En vit tröja fick följa med hem också :) Slänger in någon bild på det senare.

Nu på lördag är det 11 månader sen jag och Emil blev tillsammans :) Gud så fort det har gått! Men ändå, underbara 11 månader. Jag vill inte byta dem mot någonting annat i världen! Och till varlborgs blir det exakt ett år sedan vi träffades! :D

Men guuud hörni! Jag har fått jobb över heeeeela sommaren! Gud så skönt! Först ska jag jobba som "lokalvårdare", varför inte städerska??, i 4 veckor sen ska jag vikka för ekonomidamen på mammas jobb :) Perfekt :D Nu släppte lite av min stress i alla fall. Jag har liksom sett framför mig hur jag har gått hemma varje dag medan alla andra har dragit in en massa money! Men nu är jag också med i spelet!

Måste väl bara säga att det är en rätt så stressig period just nu. Jag har tre inlämningar den här veckan, snart slutprov i matte, olika projektarbeten och allt. Men det känns ändå inte som det gjorde förut, som ett ändlöst svart hål med måsten, betyg och ja allt. Det känns som att jag börjar se ett ljus i det hela eller vad man nu ska säga... Nu vet jag vad jag jobbar för och jag pressar gärna mig själv till 1000 för att uppnå mitt mål, och om jag gör det så flyttar jag och Emil till hösten... En början på ett nytt liv? Det känns så stort. Vågar knappt tänka på det, men ändå finns det där i mitt bakhuvud hela tiden, och det gör mig glad. Så då måste det ju vara rätt?!



ICE CREAM BABY!



Nu ska jag dra igång med mitt tal så att det blir klart :D Slänger in nån bild sen :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: bara din Emil.

du är ju helt enkelt för underbar! snart 11 månader, och ett år sedan vi började träffas och vara med varandra. jag längtar som en galning efter den här valborgsen, att få återuppleva det våran kväll för ett år sen i stort sett:) jagäskar digminsnygging!

2010-04-20 @ 21:32:22
Postat av: AnnaSara

jag med babe ;) <3

2010-04-20 @ 22:43:28
URL: http://tjohalija.blogg.se/
Postat av: din lekkamrat Ida

Härligt att du har fått jobb! :)

Så det blir Fluxen för dig? grymt kul om vi får jobba tillsammans. Vi vet ju vilket team vi är sedan gräsklippningen. Hihi.



Kram på dig vännen

2010-04-21 @ 07:23:49
URL: http://ismego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0