Mysmorgon

Godmorgon! Har varit vaken en stund och hunnit duscha och så :) Jag älskar att duscha på morgonen, det är en himla bra start på dagen! Idag ska jag och träna, sen ska jag förbi mitt blivande jobb för de ville gå igenom lite saker och så, när jag ska börja och vilka tider och vad jag ska göra. Sen så ringde de från hemtjänsten och erbjöd mig jobb hela sommare, synd att de inte gjorde det tidigare, för då hade jag nog hellre jobbat där. Men nu kanske det blir så att jag får jobba några helger och kvällar där, och det är ju inte alls fel! Sen ikväll blir det nog party, fast vi vet inte riktig hur vi ska göra än :) Men det löser sig!

Igår hade jag och Emil myskväll, och ja det var mysigt ;) Vi åt soppa, eftersom att jag inte kan tugga så bra för att det gör så gudförbannatjäklaont! Men det var ändå gott, sen så såg vi Änglar och Demoner, jag sog halva sen somnade jag. Men den var nog rätt bra, jag var bara helt utmattad...



"Who´s there to save the girl, after she saves the world?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0