Påskhelgen

HejHej! Har ni haft en bra Påskhelg? Det har jag i alla fall :) Jätte mysig och rolig! I lördagsa så var vi ju ut till vår stuga, jag och emil, micke och mamma och mormor och morfar. Vi åt påsklunch och myste på. Sen gjorde jag och Emil en snögubbe också åkte vi lite skidor, det var himla längesen jag stod på ett par skidor, det kändes och syntes! ;)

Sen när vi kom hem så duschade vi och fixade oss och for hem till Emil där vi gjorde middag. Sen kom Emils kompis och hans tjej :) Vi satt hemma hos Emil ett tag då innan vi for på en fest. På vägen dit så lyckades jag ta ut 1000 kr istället för 100, lyckat ;) Och såklart gjorde jag en massa saker som jag inte annars gör och så vidare ;P









Och till Emil - Jag älskar dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0