Påsklov!!

Hallå! Nu är det äntligen lov! Gud så himla skönt! :) Tänkte skriva en blogg i Onsdags men det hann jag inte, det var nämligen en av de värsta kvällarna jag varit med om! Blä! Jag och Emil skulle och lämna Mimmi i Luleå och när vi kom fram så kokade bilhelvetet! Så vi stod där och försökte komma fram till vad som hade hänt, jag ringde janne och pappa och var helt hysterisk, men vi kom i alla fall fram till vad som hänt. All kylarvätska hade läckt ut så det var ju ingen idé att ens försöka ta sig hem igen.. Så vi satte oss i baksätet och kurade ihop oss för att hålla värmen, vi satt där i ja... Säkert två timmar... Kallt var det, och sent som attans hann det bli!

När vi kom hem så hade underbara mamma bakat scones så att vi skulle ha någonting att äta! Sen så gick vi och la oss. Tror aldrig vi har legat så ihopkurade, och vi brukar ligga väldigt omslingrade! Trodde aldrig jag skulle sluta frysa.. Sen så var det bara att kliva upp klockan 7 igen och fara till skolan... Jeejj!!

Men nu är det i alla fall lov :) Jag sov hos Emil inatt och det var jätte mysigt. Idag har vi också bara myst och tagit det lugnt och imorgon ska vi ut till min stuga :) Det här kommer bli ett bra påsklov! Det vet jag ;D











Kommentarer
Postat av: Janne

Hur gick det med bilen??????

2010-04-04 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0