Slutspurten

Tjoho! Helgen har verkligen varit jätte mysig och maten blev supergod :) Men helgen som kommer blir nog ännu bättre, valborgs, ett år sedan jag och älsklingen började dejta ;) Hihi :) Så nu i helgen blir det nog både lite fest och mys, det är så härligt när man kan göra båda tycker jag! Dessutom ska vi ju ta upp träningen, jag har varit förkyld med halsont så länge och då får man ju inte träna! Plus att jag jobbar på en rapport till psykologin, den är snart perfekt! Jag börjar verkligen bli nöjd med den! Jag vill verkligen ha ett MVG i den här kursen. :)

Sen så börjar ju slutprovet i matte c närma sig också, så det gäller att plugga till det också som en annan idiot! Men ärligt talat, jag är väldigt nöjd med mig själv om jag ens klarar kursen, det är ju inte direkt lätt, och min mattehjärna är inte den bästa :I

Så i veckan blir det plugg och träning då det hinns med. Men sen börjar det som plana ut eller vad man ska säga. Då har vi ett projektarbete kvar, sen är det som slut... Vad ska man säga?

Usch, vad tråkigt när jag bara surrar på om skolan, men ärligt så är det det som just nu tar mest tid av allt i mitt liv, men det ska väl va så såhär i slutet gissar jag? Och som sagt, nu känns det som att jag faktiskt jobbar för någonting, så då blir det roligare :)

Nu ska jag fortsätta skriva :) Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Ida

Om du vill ha hjälp med matten så är det bara att du hör av dig :) Vi skulle ju kunna umgås och plugga tillsammans någon kväll om du vill. Jag har också massor i skolan just nu. Helt sjukt vad mycket det är som ska hinnas med nu under "slutspurten"!

Hör av dig någon kväll!



Kram, your partner in crime.

2010-04-26 @ 21:18:38
URL: http://ismego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0