Tandis idag ;P

Hallå! Har just klivit ut ur duschen, ska snart fixa iordning mig och fara till tandläkaren.. Jag börjar bli less på att fara till tandläkaren, men vafan, den är ju gratis än så länge ;) Älsklingen ska i alla fall följa mig dit har han lovat. Jag har väl inte tandläkarskräck, men det är ju inte det bästa jag vet heller, så lite sällskap skadar ju inte :)

Gud så trött jag är! Och ändå vaknade jag helt av mig själv! Kan det kanske bero på att det blir ljust halv sex i mitt rum för att mormor har haft sönder min persienn?? Hehe ;)

"Take a breath, Take it deep
"Calm your self," he says to me
If you play, you play for keeps
Take the gun and count to three
I'm sweating now, moving slow
No time to think, my turn to go"
-Rihanna, Russian Roulette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0