Tandläkaren!

Nu är jag äntligen hemma, och har tandställning i hela underkäken! Fast.. Den sysn inte, jag hade förväntat mig någonting värre, så jag är nöjd :) Men vilken smärta, det gör ont heeeelaaaa tiden! Det bli soppa för mig idag.

Men i övrigt så har det varit en riktigt bra och mysig dag. Emil har tagit hand om mig och vi hann gå en lite sväng på stan innan vi for hem. Jag hann inte gå till skolan dock, vi slutade innan jag var färdig hos tandläkaren... Men jag hittade mig en väska till balen :) Jag har tittat på den rätt länge men bestämde mig för att köpa den idag :)
Efter vi varit hos tandläkaren gick vi och åt på ThaiThai, det var supergott och såklart jätte mysigt... Sen så var det den perfekta maten för det gjorde inte så ont för mig att äta ;)

Imorgon är jag och Emil ensamma hemma hos mig. Jag tänkte göra lite mysig middag och så åt honom, sen så är vi lite hundvakt, men det är väl mysigt det med. Och sen så är det valborgs! Vad har ni för planer? :)

Nu ska jag skriva det sista på min psykologi så den blir klar! För lämmnar jag in den imorgon är det ingen skola för mig på fredag :D Jeejj!!



Emil på thaithai


Lilla Ludde

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej såg att du var intresserad av en hårförlängning på en tjejs blogg, jag har nämligen en till salu :) Fortfarande intresserad? Hör av dig.



Ha det bra.

2010-04-29 @ 19:28:29
Postat av: Hanna

Hej såg att du var intresserad av en hårförlängning på en annans tjejs blogg. Jag har nämligen en förlängning till salu. Helt oanvänt, 45 cm, märk brun. Hör av dig om intresset finns kvar :)



Ha det bra :)

2010-04-29 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0