Valborgs!

Skulle det inte vara fint väder idag? ;) Hehe, här har det då snöat i alla fall.. Men det gör inte mig någonting, jag är lycklig ändå! För idag firar vi att jag och älsklingen träffades för ett år sen! Så ikväll ska vi köra en liten repris av förra året, grilla hos Erik, och sen ska vi kanske ut :) Kul!

Var ju på mitt blivande jobb idag, fick veta att jag kanske får jobba lite mer än vad som är bestämt. Det gör då ingenting för mig. Så förhoppningsvis blir det lite mer än de 8 veckorna plus lite jobb på hemtjänsten :) Skulle sitta perfekt!

Nu är Emil less på att vänta på mig tror jag, men har är duktig, röjer inte en min ;) Vi ska ta och fara och handla nu till middagen :) Ha en bra valborgs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0