Bättre update

Okej, en bättre uppdatering kanske? Vi var som sagt på IKEA i lördags och jag köpte hela stället, typ.. Men det blev inte så dyrt som jag trodde (jag räknade ju på Minst 5000), 1680 gick kalaset på och då har jag ju typ köpt det mesta :) Är supernöjd med alltihopa! Hittade skitsnygga svarta tallrikar som kommer passa perfekt på bordet och till resten av lägenheten. Lila, gröna och svarta ljus och ljusbrickor, stora vinglas, och så en massa viktiga saker som typ köksprylar :) Och Emil köpte också en massa saker, han köpte mer än mig men det blev på samma pris typ ;) Tror att jag drog iväg lite med alla ljus och allt ;) Men så kan det bli.

I söndags så for vi till Luleå på vad jag kallar "kompletteringsshopping", jag köpte två jätte snygga, stora kuddar på Indiska och en liten Buddha. Tidnindsställ, tvålpump och någonting mer på Åhlens, och två linnen, och vet ni vad? den rundan gick på lika mycket som IKEA turen... Jag kan alltså konstatera att IKEA är billigare ;) Som att man inte visste det ;) 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du och Emil flytta till lägenhet?

2010-08-02 @ 11:57:37
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Övik? Jaha! Men ska Emil stanna kvar på byn då eller? Lite långt mellan Övik och Älvsbyn :/

2010-08-02 @ 14:04:44
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/
Postat av: Din Älskling.

Det är klart att vi ska :) jag älskar dig gumman! din Emil.

2010-08-05 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0