Bildbomb

Här får ni lite bilder :) Jag har haft så lite tid över, tråkigt att det måste gå ut på bloggen, men ni kanske kan förstå hur kaos det är här om ni kollar inlägget nedan? ;)

Nu får ni lite bilder från våran utflyttningsfest i lördags. Leo och dessi bjöd oss på middag som en flyttpresent, det var jätte gott! Sen for vi hem till Emil och satt där och tog någon öl (inte jag, körde på min fina cosmopolitan) tills resten kom :) Vi hade himla kul och trevligt, så därför blev det bara bilder från förförfesten eller vad man nu ska säga :)


Jag innan partajet.. Men, vad lik hon är en hamster kanske ni tänker? Jo, det var jag också (var!), jag var fortfarande svullen efter operationen :)

Det blev vitt linne och mörkblåa jeans, enkelt... :)

Leo och dessi :)

Leo och Johan

Emil och Nisse :) Bilden är från Dessi :) Dessib.blogg.se

COSMOOOOO :D

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Va snyggt hår du har :D

2010-09-02 @ 14:36:36
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0