Det går bra nu

I'm back! Och vet ni? Jag hade faktiskt rätt.. När jag var på väg till vårdcentralen började jag fundera över mitt inlägg, att det kanske var lite elakt, men nää ;) Jag tycker det är himla irriterande att man måste gå dit 1000 gånger och tjata för att de ska lyssna, jag menar jag har väl inte all tid i världen och det har inte de heller för den delen! Så om de bara kollat ordentligt förra gången så hade det ju varit löst! Tänka sig..

Men nu ska jag få medicin, sån där härlig medicin man mår jätte bra av (NOT).

Okej, nu har jag fått tjura av mig lite ;) Till det roliga d.:) Imorgon är det LULEÅKALASET som gäller! Åh vad det ska bli kul! Sen så är allt snart fixat för en sak, men jag säger mer om det när det är riktigt 100 %. Ja, livet känns himla bra nu :) Det går bra nu, Det går bra nu, Pengar rullar in som de ska nu, Det går bra nu ;D


Kommentarer
Postat av: Emilia

jag har precis kommit upp till piteå, lång bilresa från nedre sverige!

2010-08-06 @ 19:40:48
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Janne

Jag ser inte att läsa, byt färg!!!

2010-08-06 @ 20:10:13
Postat av: Hanna

Ja, men visst är det? Synd bara att man inte är stenrik.. :( När flyttar ni?

2010-08-10 @ 22:55:38
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0