end of the day

Har just varit på en till körlektion, det gick mycket bättre än imorse, Haha :) Skönt.. Men jag tror ändå inte jag klarar uppkörningen, jag glömmer alltid massa småsaker som typ placeringen och kolla cykelbanor. Så vi får se hur det går. Men det kanske är lika bra att ställa in sig på att man inte klarar det, som jag gjorde inför teorin, då blir man inte lika besviken på sig själv, och inte lika nervös heller ;) Nu klarade jag ju teorin galant, men uppkörningen.. Nja.. Några tips på hur man ska komma ihåg allt? I´m in BIG need of them!

Snart slutar jag för dagen, det ska bli så skönt att gå hem och mysa med min bästa vän/pojkvän/själsfrände Datorn ;D (Nu blir Emil tjurig, förlåt. Hehe) Funderar på att fixa min blogg lite mer men vet inte hur. Några tips? Ni brukar ju ha så himla bra tips :D

Nu ska jag gå så att jag får sluta någon gång :) Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att höra! Jo tack det är fintfint, kommer hem på fredag, så de ska bli jätte skönt! När kommer du neråt i landet då? :D skulle va kul att ses. kram

2010-08-10 @ 17:32:11
URL: http://oslobo.blogg.se/
Postat av: din kille ;)

Hej, det är jag. Din vän, pojkvän och själsfrände ( NEJ, inte datorn!?) :D Nä, just det, din Emil ;) din man , Ringer det någon klocka? :D haha, jag älskar dig gumman min :) du är allt.

2010-08-10 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0