Finally

Hörni, vad fina kommentarer jag får av er! Ni är ju urgulliga :D Det är himla kul att gå in och läsa era kommentarer, man blir så glad :)

Nu sitter jag på jobbet igen, men idag så är det Fredag! Äntligen! Så idag slutar jag lite tidigare :) När jag kommer hem så ville syrran åka en sväng med mig, så det ska hon såklart få göra, så får vi se om hon vågar åka med mig till luleå imorgon ;) Höhö... Sen så ska vi ha myskväll och se SATC ;D Det ska bli så mysigt!

Nästa vecka borde mina hm grejer komma, men varje gång jag går in för att se när de ska komma så har de flyttat en vecka. v.31, nej v.32, neeej, v.33... Ja, det får då fasen inte ta längre tid för då har jag flyttat ;)






Kommentarer
Postat av: jenny

sv; okej det vet jag var det är ;)

2010-08-13 @ 09:35:34
URL: http://jjennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0