FixFix

Well, ni ser förändringen? Haha, ja, jag skulle ju sätta mig igår och göra min blogg snygg, men jag blev så himla trött, så jag orkade bara ändra texten lite och färgen. Jag är så himla dålig på att fixa sånt här! Någon som har några bra tips?

Igår efter jobbet gick jag och Emil ut och gick värsta promenaden, tror vi gick i en och en halv eller två timmar, och vi gick riktigt snabbt hela tiden faktiskt. Det var så grymt skönt efter att ha suttit still så mycket! Men jag förstår inte, jag har helt tappat matlusten. Jag kan vara skithungrig, men är verkligen inte sugen på någonting, och när jag väl blir sugen på någonting, ja då blir jag mät efter någon tugga bara... Jag kommer snart bara vara skinn och ben! Hö Hö...

Typ sådär...


Kommentarer
Postat av: Din kille:)

men gumman, du måste ju äta:) det är viktigt! Färgerna är ju förövrigt superfina:) jag saknar och älskar dig nå så grymt mycket min älskling!/ Din Emil.

2010-08-06 @ 11:12:24
Postat av: Anna

Man ser knappt vad det står för textfärgen är så skarp :/

2010-08-06 @ 11:29:47
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/
Postat av: Janne

Sorry, men du borde nog byta färg fort :(

2010-08-06 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0