Jag har rätt

Snart ska jag gå ner till vårdcentralen, jag ger mig inte! Jag har rätt och dom har fel!!! Herregud, jag lider ju... Det är himla synd att man måste bli en himla ragata innan någon orkar lyssna, Gaahhh! Hehe ;) Så nu ska jag gå ner och övertyga dem om att DET ÄR FEL PÅ MIG!

Förutom det fel jag tror det är så håller jag även på att bli senil, dement, ja, det då man glömmer jäklat allt! Detta är taget från veckan:

-Emil, var har du satt nycklarna?
-... Du håller i dem...

-Emil, låste du dörren (2 meter från dörren)
-Nej, du gjorde det

-Gumman, vad är det för idé att låsa dörren men lämna nycklarna i?
-muttermuttermutter...

det där var endast ett urval...

Då vet ni, det är ute med mig. Så, nu ska jag gå ner och få min dödsdom och sen ska jag glömma bort den precis som jag glömmer allt annat :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Mysig blogg

2010-08-06 @ 09:26:30
URL: http://enfamiljehistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0