Kvalitetstid

Hallo! Nu har jag tid med ett litet inlägg igen :) Jag har inte gjort många knop på jobbet idag ;) Först blev jag bjuden på lunch som sagt av mina urgulliga arbetskamrater, också fick jag ju en jätte fin blommbukett :D Sen så satt vi och surrade hur länge som helst och sen var det ju dags för fika ;) Då hade Carina bakat en kladdkaka för att fira, så snällt! Så nu är jag mätt och snart rullar jag då fram ;)

Det verkar som att vi ska sluta snart, då ska jag ut och pröva köra Älsklingens bil, får se hur det går :) Han har till och med gjort iordning extranyckeln åt mig, pyntat den sa han? Hmm.. :)

Nu på lördag ska vi till luleå jag och syrran. Jag ska köpa henne någonting riktigt snyggt tills hon börjar HÖGSTADIET... Oh my goooood! Hon har blivit så stor! Vi ska ha en riktig tjejdag och sen ska vi gå på tivoli :) Längtar så mycket efter att få ha lite kvalitetstid med mimsan ;) Så det ska bli en riktig shoppingdag, hoppas jag hittar någotning fint till mig själv, ingen mer jeansjacka bara, har redan 3 :S Hur gick det till?





Kommentarer
Postat av: lovisa

hej!

jag har frågestund på min blogg.

jag tycker att Alla ska fråga en eller flera frågor :)

skulle vart jätte sött! / PUSS - lovisa

http://gnugge.blogg.se

2010-08-12 @ 16:54:51
URL: http://gnugge.blogg.se/
Postat av: jenny

sv; jaha vad hette hotellet?

2010-08-12 @ 17:26:30
URL: http://jjennynilsson.blogg.se/
Postat av: din bara din.

du ska veta att jag älskar dig annasara, Du är allt för mig. Den enda jag vill ha och allt jag behöver. Du får mig alltid att skratta och mår bra:) och ibland så behöver jag inte ens säga något så vet du precis hur jag känner och vad jag behöver. Du och ingen annan är den jag lever för. tack föratt du finns i mitt liv. Alltid din Emil.

2010-08-16 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0