Kvällsprat

Nope, hittade inte det där pappret :(

Nu är det snart sängen som gäller för mig. Jag har just bäddat rent i min säng, det är så himla skönt och frächt då! Emil for just hem och vi ska snart kvällsprata, det är verkligen en perfekt avslutning på kvällen! Även om vi varit med varandra heeela dagen så kvällspratar vi om allt och inget.. Ibland säger vi knappt ett ord utan ligger bara och ja.. Lyssnar på varandras andning? Och ibland kan vi inte sluta prata. Jag älskar det!

Snart flyttar vi i alla fall.. Nästa vecka liksom. Det känns så stort och väldigt, väldigt overkligt, men det är sant! :)

Den här låten brukar jag och emil sjunga tillsammans, speciellt då vi lagar mat ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, den är så fin :)

2010-08-17 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0