Last night

Jag hade en så grymt kul kväll igår! Jag var som sagt på Luleåkalaset med Hannah och Jannie och deras vänner :) Vi började med förfest i Boden där vi kom fram till att Ikväll ÖSER VI! Det var mysigt och kul, vi lyssnade på musik, pratade och hade bara himla kul helt enkelt :)

Kring 10 tog vi bussen till Luleå, och på bussen drack vi upp det sista, vilket ledde till att vi alla blev kissnödiga och behövde gå på toa. Det gjorde vi också. När vi kom fram till luleå så gick vi in på Max och skulle kissa. Vi stod i kön med några himla trevliga tjejer och bildade en pakt med dem, vi kissar så fort vi kan så är det inge som klagar! Höhö 

Såklart kom personalen på Max och sa att vi inte fick kissa där eftersom att vi inte åt (men det var ju inte sant, vi beställde ju strips? ) Nä, då var det bara den som stått i kön som fick kissa? Hrm.. Det slutade med den här meningen:

- Gå på toa här då, men sen kommer ni aldrig mer tillbaka! (Portade?)


Jaja :) Sen när vi kissat (på rekordtid) så gick vi mot området, sjöng våran sång som handlade om tequila, shotta, salt och citron , hehe. Vi tog oss in och allt, testade några olika tält tills vi kom till Far East där det bara var gamlingar, men GRYM musik, även ett av de få ställen med shottar! ;) Där dansade vi på ett bra tag tills vi gick vidare... Sen så gick vi mest omkring, jag bråkade med några killar som följde efter oss och försökte elda på våra kläder för att vi inte ville vara med dem och ja.. Det var en himla kul kväll! Sen så kom Emil (Tappra, underbara Emil) och hämta mig och vi somnade efter 5 någon gång då jag fått berätta spökhistorier färdigt.

Haha, just det. I det sista tältet så gick jag fram till baren och frågade killen där om de hade shottar:

-Nej, tyvärr, de är slut.
-Åh.. Men vad finns det då?
-Cider?
Cider.. Nä du, det är inte nog starkt för mig! (Sen gick jag bestämt därifrån)

Kom på efter ett tag att en cider kanske var det rätta så då var det bara gå tillbaka med svansen mellan benen...











Jag hade tyvärr bara min mobil med mig, så bilderna från själva luleåkalaset är föör mörka :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0