Moving out

Godmorgon :) Snart ska jag äta frulla sen ska vi packa oss iväg mot Övik. Spännande, kul, jobbigt, läskigt, sorgligt, mysigt... Det är bara några av orden som far runt i mitt lilla huvud just nu. Jag kan som inte sätta fingret på vad det är jag egentligen känner. Men det kanske kommer sen?

Jag vet inte hur det blir med bloggande i helgen, om internetet funkar som det ska och så :) Men ni lär ju märka! Men jag slänger upp bilder från lägenheten så fort jag kan :)


Fick en fråga var tröjan på inlägget nedan är köpt, och den är köpt på BIK BOK för typ 300 tror jag det var :)


Kommentarer
Postat av: Janne

Din bil gjode 110 km/tim i helgen :)

2010-08-29 @ 20:06:16
Postat av: louisebiszczak

Fin blogg :D

2010-08-30 @ 19:37:33
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo, den luktar verkligen helt fantastiskt! Hur går det med flytten? Ni är på plats?

2010-09-01 @ 12:13:57
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0