Nervous

Tillbaks på jobbet :) Slänger upp en liten "Work-outfit"sen ;) Om inte så länge ska jag ner på körskolan och sen tillbaks till jobbet en timma innan jag slutar för dagen :) När jag kommer hem ska jag ta en lång, varm duch för att lugna mig själv lite. Sen ska jag hem till Emil och sova där, känner verkligen att jag behöver honom såhär "dagen innan".

Jag är verkligen så nervös så det känns som att jag ska kräkas. Har jag någonsin varit såhär nervös förut? Tror inte det alltså..

Jag ska i alla fall bli bjuden på lunch av mina supersnälla arbetskamrater, hur det än går :) Vad snällt! Jobbet är inte alltid så kul, men de jag jobbar med är verkligen jätte snälla och mysiga! :)

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilken fin header!! :D

2010-08-11 @ 14:42:09
URL: http://ebbzzs.wordpress.com
Postat av: Åsa

Det här fixar du :)



Hälsn tant Åsa

2010-08-11 @ 15:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0