New shit

Så, nu har jag pluggat teori heeela kvällen.. Ska plugga lite mer men jag känner att jag måste ta en liten paus, så då slänger jag in en bild på de två linnena jag köpte igår + mina nya vinglas:)



Bägge är från Gina och det svarta har en dragkedja i ryggen, riktigt snyggt! Någonting för helgen kanske?



Ett av vinglasen, de är rätt stora. Vi mätte hur mycket som fick plats och det blev 7 dl.. :) Men fina är de!¨



Har jag berättat om detta? Det är en mobilbild så det syns inte så mycket. Det hände för några veckor sedan och jag har fortfarande märket kvar! Jag klämde mig med min plattång! Jag höll upp en hårslinga med ena handen och skulle platta den, men råkade klämma ihop plattången på min lilla arm istället :( Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag gjorde båda, tror Emil blev lite förvirrad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0