Party?

Jag och Emil funderar på att ha typ fest i helgen, våran sista helg här i lilla älvsbyn :) Det känns kul, jag har ju varit och shoppat så då har jag ju något att ha på mig i alla fall ;) Fast jag hinner säkert ändå få ångest för det. Min garderob är sprängjäklafull, ändå vet jag inte vad jag ska ha på mig.. Kanske att jag lägger ut några bilder så ni får vara med och besluta ;)

Frågan är ju bara vad för slags fest eller vad man nu ska kalla det, som det ska vara. Typ mysig med grillning eller sup tills du spyr och sen fortsätter du lite till? ;) Nä, men ni fattar.. Vad tycker ni? Blir himla glad för lite hjälp. Emil tror att det funkar att ringa samma morgon och säga "ikväll öser vi". Han har bara inte fattat än att jag då redan planerat allt in i minsta detalj, och det är endast därför som det har funkar att göra så för honom ;)


Kommentarer
Postat av: Janne

Om det nu blir sup tills du spyr och sen fortsätter du lite till så har all din planering varit helt värdelös. Ingen kommer att komma ihåg vad du hade på dig efteråt ändå.

Det känns som om du spiller energi på helt onödiga saker.

2010-08-16 @ 12:31:06
Postat av: Din Emil

haha, det funkar ju alltid med att ringa samma dag ;) eller du kanske har rätt, du har nog redan ordnat allt innan utan att jag vet om det :) du är bäst älskling! Vi kommer ha grymt kul!;) jag vill att du ska veta att jag älskar dig över allting annat på jorden gumman! du är hela mitt liv.

2010-08-16 @ 13:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0