Sol ute, jag inne

Ahh! Varför sitter jag här inne när det är så fint väder ute? Jag bryter ihop! Jag är blek som ett jäkla lik känns det som , min enda räddning är Brun Utan Sol.. :/ Lovar er att när jag blir ledig så kommer det regna varenda dag och om det inte gör det så är det för att det blivit minusgrader...

Funderar på att planera en utomlandsresa i höst... Jag, Emil, Leo och Dessi har ju våra funderingar om att åka till London på mitt höstlov, det skulle ju vara underbart! Shopping är nog bättre än sol trots allt ;) Det skulle ju vara superkul! Jag har alltid velat fara till London! Har någon av er varit där? :) Låter det inte som en härlig idé?


Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg^^

2010-08-13 @ 14:33:50
URL: http://zatacha.blogg.se/
Postat av: MALIN

hejhej, fin blogg, Läget?



kram

2010-08-13 @ 16:18:56
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: Janne

Gnäller att du inte är brun och planerar en shopping resa till London......det är något som inte stämmer här!

2010-08-13 @ 20:23:18
Postat av: Modern

När åker vi????

2010-08-15 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0