Tråkig blogg

Usch, vad tråkig min blogg är, kanske tar och fixar den ikväll.. Några tips? Det lär nämligen behövas för jag är inte så himla bra på sånt här ;) Dessutom så har jag ju inga bilder på bloggen lägre, det är för att jag är på jobbet och hur roliga bilder kan man ta här?? Skärpning! Men ni har ändå ökat i antal kära vänner, så tack för att ni står ut med en tråkig blogg ;)

Ska ta och fixa biljetter till Luleåkalaset idag, för på lördag ska jag dit med Hannah och Jannie, och deras vänner, Gud så kul! jag längtar så mycket efter dem, pratade med båda i telefon igår och det var nästan så jag fick tårar i ögonen, ingenting är lika kul utan dem.

Nu ska jag fortsätta jobba på och försöka bortse från att det är strålande väder och att jag måste sitta här och ja... Ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0