Work it

Hallå! Sitter på jobbet och skriver etiketter, har faktiskt haft rätt fullt upp idag med telefonen som ringer hela tiden och så ska jag göra klart lite inför imorgon. Men när man har mycket att göra så går ju tiden mycket fortare :) Efter jobbet ska jag och träna, det ska bli så sjuuukt skönt! Jag håller på att få abstinens av detta stillasittande!

Gud vad jag längtar till helgen, Luleåkalaset och brudarna ;D Det ska bli så himla kul! Funderar på vad jag ska ha på mig.. Hmm.. Förslag? Jag kör nog på converse i alla fall. Har lärt mig av erfarenhet att höklackat på festivalliknade grejer inte är någon hit! ;)





Hö Hö... Ser alltid ut sådär när jag tränar ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Där sa du något klokt!

2010-08-05 @ 15:51:15
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0