Yesterdag

Hello! Nu håller jag och Emil på att flytta ut ALLA mina grajer i garaget för ikväll ska vi lasta släpet och imorgon bitti bär det av till Övik :) Gud så spännande!

Igår hade jag världens mysigaste och roligaste kväll men Hannah och Jannie. Vi åt middag ute och det var supergott! Oxfile med skogssvampsås, och en massa extra som vi beställde in ;) Det var jätte mysigt, när vi ätit klart satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och lite till i några timmar innan vi beställde efterrätt. Kladdkaka med mintgrädde och varma jordgubbar! Mums! Tiden bara flög förbi, vi satt där i väldigt många timmar. Sen körde jag hem dem och vi sa hejdå, det var jätte jobbigt tycker jag, men vi har redan planerat att de ska komma till mig, och jag ska ju försöka komma hem ofta också!

Det blev alltså sent innan jag började köra hem, och rätt läskigt så Emil kom och mötte mig med sin mammas bil och körde framför mig resten av vägen. Har jag sagt att jag har världens bästa pojkvän?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tröja! Var är den köpt?

2010-08-26 @ 13:25:33
Postat av: F A N N Y <3

Gott det ser ut! :) Ursnygg tröja förresten ;)

2010-08-26 @ 18:42:54
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Carro

Jätte fin tröja! Var har du köpt den? :)

2010-08-26 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0