Balklänning och lov :)

Tjoho! Imorgon åker jag och Emil till pappa :) Det ni :) Har inte alls hunnit med att skriva nu i veckan, har haft prov, prov, prov! Men de har nog gått rätt så bra tror jag, men nu så är det skönt med lov! Jag gick till och med och la mig vid 9 igår för jag var så himla trött!

Som sagt så har jag haft en massa prov i veckan så jag har inte gjort så mycket annat än att plugga typ :/ Eller jo.. Jag har ju varit och provat Balklänning! :D Hihi! Det var så roligt! Jag och Emil for dit i måndags och prövade kläder inför balen, han blev jätte stilig i sina kläder och jag hittade en typ creméfärgad klänning, super fin! Så nu är balen allt jag kan tänka på :)

 Sen så har ju jag och Emil haft var 9:e månad tillsammans, i onsdags den 24/2 <3 Tyvärr så hade jag ju så mycket plugg och han med för den delen så vi firade inte så mycket då, men vi ska ju åka bort en vecka tillsammans nu. Och ikväll ska han få en liten överaskning av mig också ;)

Idag ska jag och Emil packa färdigt, sen så ska jag ner på banken, körskolan, träna och sen ska jag på ett ställe för att höra om jobb inför hösten. Hoppas det går vägen :) Och sen ska vi bara mysa och ta det lugnt som sagt, det blir en tidig morgon imorgon. Om man ens kan kalla det morgon? Natt, kanske? Vi tänkte kanske gå ut och äta ikväll och sen bara fara hem till mig och mysa på :)

Nu ska jag äta lite frulla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0