Pluggkväll med älsklingen

Hallå! Nu sitter jag och Honey och pluggar, har hur mycket som helst innan sportlovet, som vanligt alltså ;) Men det känns rätt så kul nu för i torsdags var jag och hämtade min studentmössa! Jeeejjj! Det känns inte så jäkla jobbigt då :)

Sen är det ju en massa andra roliga saker som händer. I helgen ska vi ha disco i Boden igen. Och nu har vi fått tröjor av BIK BOK som vi ska ha på alla våra discon och så, de är rosa med paljetter, ska fixa en bild! Sen så är det ju alla hjärtans dag på Söndag. Mysigt! Och jag och Emil ska ut nu på lördag hade vi då tänkt :)

Vi har även bokat tid för att fara och pröva balkläder, den 22/2 ska vi till Harietts brud & bal. Det ska bli så kul!!

Nu ska jag fortsätta med plugget och så... :)

New shoes ;)


Kommentarer
Postat av: Janne

Varför så liten klack??? :)

2010-02-11 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0