Back on track

Hellu! Nu ska jag ta och börja om igen :) Förlåt för att det tog sån lång tid... De senaste dagarna har jag "bott" hos Emil för mamma lånde ut huset till några. Det har varit jätte mysigt och vi har bara tagit det lugnt. Emil har gjort det mysigt flera kvällar i rad med tända ljus och blommor och allt och i förrgår tänkte jag också försöka men det slutade med att jag välte ut vasen, brände mig och sa en massa fina ord som slutade med något i stil med "Det här tänker jag fanimej inte göra om igen!" I fortsättningen får Emil stå för det romantiska...

Vi har varit och tränat också, känns riktigt bra att börja om igen, jag var förkyld typ hela den här veckan men nu har vi börjat igen. Vi var och tränade senast ikväll, vi körde inte stenhårt för det gjorde vi igår, utan bara lagomt idag, men imorgon blir det nog hårt igen :)

Har börjat drick frnchta smothies också, supergott och fräsht ;)  Den vi gjort mest är enkel;
  • Jordgubbar
  • 1 banan
  • naturell lätt youghurt
  • Sen så mixar man allt och sen; Klart!
Nu ska jag sova! Sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0