Förlåt, igen

Hej igen! Det var längesen, närmare en vecka faktiskt.. Fick ett samtal från min framor i helgen dör hon undrade vad jag höll på med när jag inte uppdaterade min blogg. :) Så vad har jag gjort då?

Hela förra veckan jobbade jag och Hannah och Jannie med discot vi skulle ha på lördagen här i lilla Älvsbyn. Vi jobbade och slet och resultatet blev super bra! Det kom så många söta barn! Vi hade sagotema på discot för de mindre barnen och det kom så underbart söta prinsessor så det var inte sant! Under Discona (vi har nämligen börjat ha 2 per kväll, ett för de mindre och ett för de större barnen så det är full rulle all night looong!!) så fick vi massvis med hjälp av min älskade Emil och Leo och Dessi :) Tack så mycket igen!!

På söndagen gick vår dag åt att städa i lokalen vi varit i och sen åka och hämta min lillasyster i luleå för mamma hade blivit sjuk. Efter det åkte vi och tränade. Det var dessutom min och Emils 8 månaders dag <3

I måndags blev jag hemma, jag var sjuk, tror det blev sämre av att jag var och tränade på söndagen :( Men jag fick mig en liten mini plattång av Emil, hur gullig som helst och jätte smidig till luggen ;)

Igår var jag i skolan igen som vanligt! Efter skolan gick jag och Emil en sväng på stan och jag köpte mig en skjorta, ni ska få se sen, och sen köpte vi lite presenter men jag kan ju inte säga till vem eller vad det var ;)

Idag har jag dragit ännu en tand och jag har just kommit tillbaks efter mitt koma... Det var sista tanden att dra, och den värsta också! Jag har aldrig mått så dåligt av bedövningen förut så när jag kom hem stupade jag i soffan och när ag vaknade upp igen så var det blod ÖVERALLT! Hela mitt ansikte, hår, ja ALLT! Jag fick panik (Kan tänka mig att bedövningen spädde på min panik lite mer eftersom att det är adrenalin i den) och jag ringe Emil och bara grät. Jag vet inte riktigt, jag blev jätte rädd helt enkelt. Men nu är allt fint :)

Jag har även tränat ganska mycket, typ 4-5 gånger i veckan! Jag älskar verkligen att träna! Jag har som alltid tränat så mycket och mår så mycket bättre när jag gör det:) Har till och med fått lite muskler på armarna ;) Haha! Men nu ska jag bli bättre på det här, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0