I skolan igen :)

Hellu! Nu sitter jag i skolan igen. Det är rätt skönt efter att ha varit hemma en dag. Jag har tre lektioner idag, det är väl rätt skönt, bara att jag har ett hål mitt i allt, det känns ju lite onödigt :(

Imorse när jag skulle gå till bussen så hade jag lite väl bråttom och sprang rätt ut i djupsnön så nu är mina skor och byxor helt blöta, och då ska jag bara säga att jag har såna där skor som går upp ovanför knäet ;P Haha! Det var rätt så djupt alltså ;)

Emil åkte hit med mig nu på morgonen. Han börjar så sent i Piteå idag så han åkte först hit och sen till Piteå :) Det är så mysigt att vi kan åka med varandra 4 gången i veckan nu!
Nu ska jag fortsätta jobba på :)
Tjinngs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0