I skolan

Hallå! Nu sitter jag i skolan och har svenska, ska börja förbereda för talet nästa vecka... Jag håller på att hungra ihjäl, men det är någon soppa idag och det brukar vara gott :) Imorse åkte jag och Emil buss tillsammans, han började först halv 1 i piteå så han åkte först hit och sen till Piteå. Det var hur mysigt som helst!

Idag när jag kommer hem så ska jag och Emil och träna, eller det blir väl mer mot kvällen för han kommer hem senare än mig. Det ska bli skönt!

Jag ska ju klippa mig nu på tisdag, vet inte riktigt hur jag ska göra. Har ni något förslag? Jag vill ha kvar luggen men funderar på att klippa upp det lite.. Vad tror ni?

Nu ska jag få tummen ur och börja jobba lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0