Lördag

Okej.. Den här gången har jag inte varit för lat eller haft för fullt upp för att skriva, det är det där jävla internet som inte vill! Jag blir så less!!!

Men nu så! Det får bli om både idag och igår då :) Igår for jag till skolan och skrev ut 300 inbjudningar till discot vi ska ha nästa lördag, det ska bli spännande att se hur det går den här gången om det går lika bra som de andra gångerna. Och dessutom ska vi ju köra sagotema på småbarns-discot, hoppas många klär ut sig! Sen efter det hade jag en lektion och sen for jag och älsklingen och åt sushi. Första gången för Emil och han verkade ju inte tycka det var helt fel :)

Sen så for vi hem och åt gomiddag :) Thaikycklingspett med ris och supergod sallad med avocado och sen så såg jag, emil, mamma och mimmi på tv tills jag somnade i Emils knä vid nio, haha, då gick vi upp och la oss :)

Nu imorse gick vi upp tidigt och så for vi alla iväg och morgon tränade, och mimmi  och hennes kompisar badade. Det var jätte skönt att träna på morgen och när jag var klar gick jag ner och simmade några längder också, super skönt! Sen så for vi hem och åt luch och så och sen åkte vi till Luleå för att se Alvin och Gänget 2, den var helt okej men den första filmen var mycket bättre :)

Nu är vi hemma igen efter att ha handlat till discot och kört fel 1000 gånger och snart ska jag dra igång stuvade makaroner och köttbullar åt mina små barn ;) (läs:Emil och Mimmi)




Okej, det gick visst inte att få in nå fler bilder för datorn är knäpp!!! Jag sätter in de andra från bion och så senare då :) Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0