Min telefon är tillbaks!

Hej :) Nu har jag äntligen fått tillbaks min telefon, jag är så lycklig!!! Jeejjj!! Plus att jag fixat mitt gymort idag så nu äntligen kan jag träna när jag själv vill och inte alltid med någon annan :) Skönt!

Idag har jag haft min första filosofi lektion, och ja.. Det var ju intressant typ. Vi disskuterade om vi hr någon fri vilja eller om allt har med ödet och orsaker att göra.. Ja.. Jag tycker det låter så konstigt, det är väl klart att ALLA har en fri vilja, om man sen då har möjlighet att följa den är väl en annan sak. Och visst, vissa grejer, som att bli påkörd av en bil till exempel har ju inte med den fria viljan att göra, blir man det så finns det ju en orsak. Fasen vad irriterande sånt här är... Blablabla!

Nu måste jag hjälpa mammsen :) skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0