Mysdag i kanis

Hallå! Nu är vi hemma från en dag i kanis! Tycker vi har haft jätte mysigt! Det var jag, Emil, Dessi och Leo och min lilla syster och hennes kompis. Vi har eldat och fikat och åkt madrass, bara haft det mysigt och kul :) Och ikväll ska vi nog dit och se film :9

Igår kväll så såg vi shrek och myste. Sen gick mimmi och la sig i mammas säng. Sen när jag och Emil skulle sova så fick jag så dåligt samvete för att hon var själv så då gick vi in dit och la oss också sov vi alla där, mysigt :)

Nu ska vi ta och fixa lite mat och så :)

Kakor :)


Myselden :)

Leo och Emil, trodde dessi kom med på bilden men det gjorde hon inte :/

Mimmi och Bea :)

En morgontrött annasara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0