Nu så är det fredags mys...

Äntligen helg igen! Himla skönt! Ikväll är jag och Emil hemma hos mig och ska se film med mamma och mimmi, det ska bli jätte mysigt!

Idag så har jag varit i skolan och haft tre lektioner sen efter det gick jag och Emil på stan och jag köpte mig 2 tröjor och funderar på att köpa ett par jeans men jag vet inte hur jag ska göra. De är hur fina som helst!! Sen så åkte vi hem och åt lax som var vänd i sesamfrön, wook och ris, det blev supergott! :) Snart ska jag sätta i slingor i mammas hår också :)

Jag skrev ju inte igår för då var vi och tränade. Det var skönt, men det var rätt mycket folk så man fick vänta så länge kändes det som. Men vi ska och träna imorgon bitti också :) Det är skönt att träna på morgonen!





Tröjorna får ni se sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0