Onsdag

Hallå! Nu är jag hemma, eller har varit ett tag... Jag och Emil ska snart fara och träna lite och så sen ska jag sova tidigt ikväll för jag har sovit så himlans dåligt :/

Skolan idag har varit rätt så okej. Det märks som att det är sista terminen på något sätt, känns som att vi snart kommer få hur mycket som helst att göra. Vi ska ha färdigt ett litet tal till nästa vecka och så, är redan nervös för det :P När vi kom hem så gick vi och beställde klipptid, min blev nästa tisdag :) Sen så har jag hunnit söka två jobb så i februari så ska jag få svar på hur det har gått :) Håll tummarna!

Nu ska vi packa oss iväg och träna! Det ska bli skönt! Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0