Pluggkväll

Hello! Nu sitter jag och älsklingen och ska plugga lite. Jag ska skriva mitt tal som jag ska ha nu på torsdag för niorna. Vi ska typ berätta varför vi valde inriktningen som vi valt. Kul, för jag "kompisvalde", vilket man kanske inte ska säga? Vi ska hur som helst skriva ett manus som ska lämnas in och så stödlappar och så :) Men det ska bara vara 3 minuter så det är lugnt :) Eller var det kanske 2 minuter?

Idag har jag haft min första matte C lektion, och det var ju spännande :) Haha! Jag har mitt häfte från matte B kursen och jag är förvånad över att jag ens klarade kursen! Ni ska se hur det ser ut! Jag har ritat elefanter, hjärtan, solar, skrivt helt obegripliga saker och typ på en hel sida skrivit med stor bokstäver TA ROTEN UR! Jaså? Ur vad? Jaja. Iår ska jag satsa på matten lite mer så kanske det blir bra det här :)

Förresten så är det klart nu att Emil ska följa till min pappa nu på sportlovet :) Jeeejj!

Imorgon ska jag klippa mig.. Funderar på hur. Jag vill ju ha kvar min lugg och så men funderar på att klippa upp det lite?

Såhär blev det förra gången jag klippte mig?


Kommentarer
Postat av: Janne

Manuset får du gärna maila. Vore intressant att få läsa.

2010-01-19 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0