Tandlös!

Hello! Nu har jag vaknat upp ur mitt koma som jag legat i halva dagen. Varför? Jo, jag har dragit ut en tand idag och den där bedövningen slår ut mig helt. Så nu ser jag i alla fall ut som en tandlös liten gumma ;) Haha! Före tandläkaren så var jag på läkarstationen och vi kom fram till att jag ska byta p-piller, kanske därför jag alltid har så ont i magen. Hoppas det blir bättre då :)

Igår var jag ju och klippte mig. Det ser likadant ut som förut fast jag klippte upp det lite, det blev fint :)

Emil har varit med mig idag, och det behövdes kan man väl säga eftersom jag varit mer eller mindre vid medvetande idag. Han har varit hur gullig som helst, jag fick två jätte fina ljus av honom och en liten tårta som vi har ätit av :) Mumsigt!

Det blir ingen träning för mig ikväll för jag är fortfarande lite groggy, men imorgon så ska vi köra stenhårt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0