2010-07-14

Gud så trött jag är! Helt utsliten! Jag är så less på att städa så jag tror jag skjuter mig snart! Men nästa vecka så får jag börja på kontoret och då får jag Äntligen ha lite snygga kläder på mig ;) Jag längtar ;)

Idag har det varit en dag som alla andra dagar på städet, jag har städat såklart, det har varit supervarmt ute så jag har tjurat på rejält idag för att jag inte kunnat ligga på någon strand och glassa... Jag har försökt tänka på pengar, men inte ens det har funkat.. Så då tänkte jag istället på hösten. Jag längtar verkligen! Jag kommer starta ett nytt liv, ett eget liv och det ska bli så himla skönt, jag kan inte ens beskriva känslan. Jag ska äntligen få göra det jag vill göra. Äntligen!

Jag och mamma har förresten shoppat jätte snygga köksgrejor till mig, de måste jag visa er, kanske sen ikväll! Super snygga! Nu ska jag gå och städa mitt rum och rensa ur massor med grejor som jag inte vill ha kvar. Lika bra att göra sig av med så mycket som möjligt om man ska flytta :) Några bra "rensar" tips?

Jag innan Boden Alive..



Min sommar klänning <3

Me and my baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0