2010-07-15

Vet ni vad jag gör? Städar.. Haha... 7 kassar även idag, men nu är det inte kläder utan gammalt skräp, gud så himla skönt att bli av med allt detta! Nu är jag helt slut, men det är inte riktigt klart i mitt rum än, måste ställa iordning nu efter min framfart och sen måste jag äta någonting.. Vad? Jag är inte ens hungrig..

Jag har inte hunnit fota mina grejer jag fått av mamma, jag gör det när jag har tid :) Typ... Imorgon? Ah! Imorgon är det ju Fredag! Skönt med helg, och det är ju dessutom min sista vecka på städet! Skönt det med, jag är lite less att städa toaletterna typ... Men annars har det varit helt okej, förutom att man är så fruktansvärt ensam när man städar... Och inte kan klä sig fint.. Kan och kan, jag har försökt, men jag vill ju inte skita ner mina finare kläder :(

Jag kanske ska träffa Ida ikväll, hon skulle höra av sig. Jag hoppas då att det blir så :) Äh.. Nu ska jag göra det sista så att jag kan pusta ut på riktigt! :)

Jag och Honey på Sverige-Tjeckien som slutade 0-0 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0