2010-07-26

Idag har det varit fullt upp, har haft massor att göra, så det har varit kul :) Nu har jag en fikapaus innan jag börjar om igen. På min lunch for jag ner och hämtade mitt paket från HM, jag älskaaaaar skorna som jag beställt! Jag ska ta och visa sen när jag kommer hem från jobbet, tror inte det uppskattas att man tar Dagens Outfit bilder här ;) Jag är då jätte nöjd :)

Ikväll ska jag också plugga faser inför teoriprovet, nästa vecka?! Det har varit så himla mycket jobb så jag har helt glömt bort allt som har med plugg att göra. Så nu gäller det att ligga i och hålla tummarna att jag fixar det! Hoppas!

Nu ska jag fortsätta jobba :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Janne

Jag håller båda tummarna! Hoppas det går vägen.

2010-07-26 @ 20:15:15
Postat av: Ida

Nog vet jag att du klarar teorin, inga problem för dig vännen :)

2010-07-27 @ 05:50:34
URL: http://ismego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0