2010-07-26

Dålig uppdatering i helgen... I know ;) Det har hänt rätt mycket, Emil har fått lägenhet OCH jobb i övik han också nu, så jäkla skönt! Då är ju det också löst, och han flyttar in samtidigt somm jag :) Phu! Då kan han sova hos mig natten till min första skoldag, jag är lite pirrig, typ som att börja högstadiet, eller gymnasiet :) Men jag är nog mest förväntansfull...

Jag kan dra min helg snabbt innan jag ska äta frukost och gå till jobbet. I Fredags efter jobbet så for jag till Britta och satt där och pratade med Britta och Sara :) Efter det for vi på förfest hos en annan och var där ett tag, helt okej :) Sen for vi till öltältet och lyssnade på när Brittas Rickard spelade :) Det var kul :) Vi dansade och minglade runt och sprang på toa hos Emil som bor mittemot ;)

I lördags hade Jag och älsklingen bara en mysdag, vi satt nere i Lomtjärn och solade och skrev en inköpslista, som blev hyffsat lång, tills vi ska fara på IKEA till helgen, kanske.. :) Sen så såg vi Shutter Island, den var ju bra, men lite för tjorvig för mg kanske ;) På kvällen for vi till några andra på "förfest", men jag mådde inget bra så vi gick hem och förfesten blev den enda festen den kvällen :) Men det var nog lika så bra...

Jag kan lägga upp bilder sen :) Nu måste jag gå :) Hej då!

Kommentarer
Postat av: dessi

vad bra att allt har löst sig :) Roligt!

2010-07-26 @ 09:43:20
URL: http://dessib.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska ni inte bo tillsammans? :S

2010-07-27 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0