2010-07-30

Jag vill hem. Jag vill lägga mig under täcket och sova tills det blir en ny dag. Glömma allt och gå in i en egen värld, min värld. Jag vill prata med mina vänner, men ändå inte, för mycket att prata om. Kan man ha för mycket att prata om? Jag hatar att ta andras tid. Det blir alternativ 1. Hem, säng, sova, vakna, hoppas på något bättre.


"Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie"


Kommentarer
Postat av: Janne

Har vi en liten formsvacka?? Ta dig i kragen och ryck upp dig!!

2010-07-30 @ 19:01:22
Postat av: Anna

Då har man hittat till din blogg, kul :) Hur är det med dig nuförtiden?

2010-07-31 @ 16:43:31
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0