At work

Det går undan för mig idag, har redan hunnit med hälften av det jag ska göra idag, och jag slutar ju 5! Så eftermiddagen blir nog lugn, då kan jag börja på lite saker som ska göras imorgon. Lika bra, man vet som aldrig, vissa saker känns jätte tjorviga, som att skicka iväg värdepost och alla papper som ska vara rätt och allt, medan andra går rätt snabbt.. Den här veckan får jag ju lite hjälp, men de 4 andra veckorna jag ska vara här så ska jag vara själv.. Spännande :P

Idag ska Emil fixa lunch åt mig, så när jag kommer hem så väntar en härlig kycklingsallad hoppas jag ;) Kycklingsallad är nog min favvo mat just nu! Jag älskar det!!! Sen när jag har slutat för dagen ska jag kolla upp det här med lägenheten så jag kan få veta helt klart.. Jag fattar inte alls hur man ska göra! Hoppas det löser sig... Sen ska vi nog ut och gå en sväng, det kommer bli skönt efter att ha suttit still en hel dag :)

Nu ska jag fortsätta :) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0