I'm back!

Gud vilken paus jag haft. Men ärligt talat så har jag inte haft så himla mycket att skriva om. Jag har börjat på mitt jobb, vilket var 3 veckor sedan nu. Jag städar, himla kul va? Men nästa vecka ska jag byta upp mig och jobba på kontoret, det känns lite bättre i alla fall :)

När jag har kommit hem från jobbet har jag varit så himla dötrött! Fast, jag förstår inte riktigt varför, jag tycker att jag jobbat hårdare förut utan att bli så trött... Något fel? Eller så är det bara värmen...

Jag kom som sagt in på sjuksköterskeutbildningen, det blir mest troligt i Övik men jag har tackat ja till reservplatser i Etuna, Västerås och Umeå, så jag vet inte helt säkert än :) Spännande att få se.. Det känns i alla fall hur bra som helst att jag kom in, jag har en plats.. OCh vilken underbar känsla att läsa ordet Antagen, då tog luften slut för mig.. Så nu någon helg far jag och Emil till IKEA för att köpa det viktgaste. Möbler och så det fixar jag sen, när jag vet vad det är för ställe jag ska bo på :)

Nu ska jag knalla i väg till jobbet, men jag ska bli bättre på att skriva här igen :) Promise!



I nästa inlägg lägger jag upp lite bilder från underbara Göteborg, dit jag och Älsklingen var :) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 06:56:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0