Inredningstips?

Jag funderar på hur jag ska inreda min lilla lägenhet (fick förresten hem avtalet idag). Den är ju som sagt inte så stor ;) 24 kvadrat är den. Det jag funderar på är att köpa en Ikea Expedit bokhylla (ni vet en sån där med fyrkantiga hål i?) och ställa bakom matbordet som en vägg, och så ha sängen bakom den. Då får man ju lite avskilldhet och lite ställen att sätta saker på. Vad tror ni? Matbordet är så pass "stort" att det går att ha som pluggplats, eller så använder jag databordet/kudden till det, så det är löst. Bilder på lägenheten finns längre ner i bloggen :) Jag skulle bli jätte glad för tips!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej igen! Mina tips skrev jag i min kommentar till ditt förra inlägg. Kramar i mångder. /Sara

2010-07-22 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0