It's mine!

Hörni, Det blir Övik.. Det känns faktiskt bäst så.. Nära till mamma, mimmi och mina vänner, men också nära (närmare, någon timma) till pappa, sara, syskonen och vänner där. Jag känner att det här är rätt, samtidigt som det känns lite som att jag kan göra någon besviken genom att göra såhär, men jag gör det inte för att jag inte vill vara nära, tvärt om. Jag vill vara nära, och nu har jag som sagt "nära" till alla! Det kändes som den bästa lösningen. Så nu blir det Umeås Universitet i Övik :) Jag är så jäkla glad! Igår fick jag dessutom lägenheten. Det är en superfin liten sak på 24 kvadrat :D Men ärligt talat, den var super fin! Jag hade förväntat mig en sliten och sunkig lägenhet men den här var hel fräch :D Vita väggar, Ugn, kyl och frys, så det är som ett riktigt kök och inte en kokvrå, vilket känns jätte bra eftersom att jag lagar så himla mycket mat! Och min tanke med möbler tror jag funkar perfekt!






Kommentarer
Postat av: Janne

Grattis fin lägenhet!!!

2010-07-21 @ 11:20:45
Postat av: ChristofferB

Den var riktigt fin :)

2010-07-21 @ 23:32:53
Postat av: Sara

Hej gumman! Jätefin lägenhet du hittat. Du kommer nog att kunna inreda den jättebra. Det finns mycket läckra möbler för compact living om du tittar på IKEA. Smartast vore väl att skaffa loftsäng för att frigöra utrymme på golvet. Du behöver absolut en arbetsyta så ett skrivbord under sängen vore bra. Att plugga vid köksbordet funkar inte bra i längden. Man behöver sprida ut sig och låta saker ligga framme medans man skriver sina hemtentor mm. Därför är inte köksbord att rekomendera. Anna-Sara - Du ska inte känna att du slits mellan allas viljor om var du ska bo och läsa. Beslutet om var du vill bo och läa ska helt och hållet vara ditt! Du är vuxen nu gumman och ska flyga med egna vingar! Ha det bäst! Massor av kramar Sara

2010-07-22 @ 13:36:49
Postat av: Evelina - Mamma till Meja <3

Tack :)



I den där lägenheten får du de säkert superfint. Man kan göra så mysigt i små lägenheter :)

2010-07-23 @ 14:10:19
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0